Náklady na marketing z daňového a účetního pohledu
Na semináři se zaměříme zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematika bude ilustrována na základě praktických zkušeností a s ohledem k aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu. Dozvíte se například, na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže a jaké jsou daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky. Jak pracovat s náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení společnosti a jak vyřešit otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, ad.
Umístění kurzu: | Online |
---|---|
Frekvence vyuky: | |
Čas vyuky: | 09:00 - 14:00 |
Příprava na certifikovanou zkoušku: | Ne |
Kurz jen pro straší 18 let: | Ne |
Obsah kurzu je možné upravit na míru: | Ne |
Kurz vede rodilý mluvčí: | Ne |
Certifikace součást kurzu | Ne |
Potvrzení o účasti v kurzu | Ne |
Odkaz | Přejít na web |
Poskytovatel: 1. VOX a.s.