Obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení
    1. Provozovatelem webových stránek www.vsechnykurzy.cz je společnost MapArt, s.r.o., IČ 08850844, se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady (Praha 10), 101 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 326024.
    2. Webové stránky www.vsechnykurzy.cz poskytují zejména, nikoliv však výhradně, služby: inzerce, správy portfolia kurzů Poskytovatele, správy účtu Uchazeče, správy účtu Zprostředkovatelů, registrace na kurzy.
    3. Tyto obchodní podmínky stanoví vzájemná práva a povinnosti uživatelů Portálu při jeho využívání, jakož i práva a povinnosti uživatelů ve vztahu k provozovateli webových stránek.
    4. Společnost MapArt, s.r.o. není plátcem DPH.
    5. Kontaktní telefonní čísla provozovatele jsou +420 775 002 003 (pondělí–pátek 9-15 hod.) případně e-mailová adresa: info@vsechnykurzy.cz.
  2. Základní pojmy
    1. Portál - webová stránka vsechnykurzy.cz, včetně všech jejich poddomén, databází a dalšího SW vybavení využívaného pro provoz webu.
    2. Uživatel - fyzická osoba využívající Služeb webu.
    3. Administrátor - Zástupce Provozovatele provádějícího správu Portálu a dohled nad dodržováním smluvních ustanovení a pravidel Portálu. Administrátor dále vyhledává na webu Vzdělávací akce a eviduje je do databáze a spravuje objednávky a další Uživatelské requesty.
    4. Poskytovatel - fyzická nebo právnická osoba poskytující nebo realizující Vzdělávací akce, které nabízí prostřednictvím Portálu
    5. Zprostředkovatel - fyzická nebo právnická osoba zajišťující rezervaci na kurzy třetím osobám, Zprostředkovatel vidí u Uchazeče pouze ty kurzy na které ho zapsal, u těchto kurzů může rovněž sledovat postup Uchazeče a hodnocení.
    6. Uchazeč - Uživatel jehož zájmem je nalezení a případně registrace a absolvování vybrané Vzdělávací akce, a který má zřízený účet.
    7. Oprávněná osoba - fyzická osoba určená Poskytovatelem nebo Zprostředkovatelem odpovědná za administraci účtu a zastupující Poskytovatele nebo Zprostředkovatele při jednáních s Provozovatelem.
    8. Objednatel - Poskytovatel nebo Zprostředkovatel žádající formou objednávky o navýšení nebo prodloužení poskytování Služeb vyššího tarifního pásma.
    9. Zákazník - Uživatel disponující účtem na Portálu, tedy: Poskytovatel, Zprostředkovatel nebo Uchazeč.
    10. Kurzy zveřejněné administrátorem - Vzdělávací akce vyhledané na webu administrátorem a evidované v databázi Portálu.
    11. Služby - viz článek 3.1 Obchodních podmínek.
    12. Vzdělávací akce - pro potřeby této smlouvy se vzdělávací akcí rozumí - kurzy, školení, doučování, online výuka, včetně přednatočených videí, workshopy, webináře, MOOC (Massive open online course) atd.
  3. Služby
    1. Provozovatel Portálu zajišťuje fungování služeb portálu s cílem umožnit přihlášeným a nepřihlášeným Uživatelům vyhledávat v nabídkách kurzů a na tyto kurzy se registrovat. Za tímto účelem samostatně vyhledává, eviduje v databázi a zveřejňuje odkazy na nalezené nabídky volně dostupné na internetu. Provozovatel dále nabízí možnost Poskytovatelům zveřejňovat své nabídky přímo a Zprostředkovatelským firmám (a v tomto smyslu HR oddělením obchodních společností) umožňuje registraci na kurzy pro zaměstnance, a dále umožňuje sledování postupu výuky přihlášených zaměstnanců. Výše uvedené činnosti jsou dále označovány jako „Služby“.
    2. Služby Poskytovatelům a Zprostředkovatelům jsou poskytovány v několika tarifních pásmech.
    3. Po potvrzení objednávky na zakoupení Služeb vyššího než základního tarifního pásma, bude Objednateli zaslána zálohová faktura v elektronické podobě, po její úhradě pak platný daňový doklad opět v elektronické podobě. Na základě dohody obou stran může být místo objednávky uzavřena samostatná zvláštní smlouva.
    4. Poskytovatel se zavazuje zachování fungování Portálu minimálně do uplynutí období, na které byla vyšší úroveň služby zakoupena
    5. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku na poskytnutí služeb vyššího tarifního pásma, a to i bez udání důvodu.
    6. Zálohová faktura i daňový doklad budou zaslány v elektronické podobě (pdf) na uvedený závazný email pro zaslání faktur. Objednatel odsouhlasením těchto obchodních podmínek projevuje souhlas se zasíláním dokladů v elektronické podobě na emailovou adresu uvedenou v jeho profilu.
    7. Přechod z vyššího tarifního pásma do nižšího v daném roce není možný před uplynutím období, na které byla vyšší úroveň služby zakoupena. Přechod z nižšího do vyššího tarifního pásma lze uskutečnit formou dodatečné objednávky, Objednateli bude účtována částka ve výši rozdílu cen obou tarifů.
    8. V případě zrušení nebo skrytí účtu Poskytovatele nebo Zprostředkovatele, který má zaplacenou vyšší úroveň služby než základní, nevzniká nárok na vrácení peněz, nebo, v případě skrytí účtu, prodloužení doby platnosti služby.
    9. Služby Portálu zajištují pouze zprostředkování kontaktu mezi Poskytovateli a Uchazeči a mezi Zprostředkovateli a Poskytovateli, Provozovatel tak nepřebírá žádné záruky za kvalitu, realizaci, průběh nebo platby za Vzdělávací akce.
    10. Rozhodne-li se Provozovatel poskytování služeb Portálu Poskytovateli nebo Zprostředkovateli v souladu s těmito Smluvními podmínkami ukončit a Smluvní podmínky vypovědět, poskytne Zákazníkovi odůvodnění takového rozhodnutí, to však nejméně 30 dní před účinností rozhodnutí o ukončení poskytování služby. Lhůtu uvedenou v předchozí větě není Provozovatel povinen dodržet v případech, kdy:
      1. se na něj vztahuje právní nebo regulační povinnost vyžadující, aby ukončil poskytování služby způsobem, který mu neumožňuje lhůtu dodržet;
      2. Provozovatel uplatní právo na ukončení poskytování služby z naléhavého důvodu podle českého práva a příslušných právních předpisů České republiky, v souladu s právem Evropské unie;
      3. Zákazník opakovaně porušil Smluvní podmínky, a takové opakované porušení vedlo k ukončení poskytování služby.
    11. Bude-li poskytování služeb Portálu Zákazníkovi pozastaveno, omezeno nebo ukončeno, je Zákazník oprávněn vyjasnit Provozovateli skutečnosti a okolnosti rozhodné pro obnovení poskytování služeb, a to prostřednictvím mailu info@vsechnykurzy.cz . Provozovatel si vyhrazuje právo sám výlučně posoudit, zdali:
      1. Zákazník prokazatelně vyjasnil či vyvrátil důvody, která vedly Provozovatele k rozhodnutí o pozastavení, omezení nebo ukončení poskytování služby; a
      2. Provozovatel obnoví Zákazníkovi poskytování služeb, případně v jakém rozsahu.
    12. Provozovatel je oprávněn bez souhlasu Uživatelů a i bez jejich předchozího oznámení služby Serveru upravovat nebo inovovat.
  4. Inzeráty
    1. Poskytovatel poskytuje Provozovateli vystavením svého inzerátu svolení jeho obsah, zejména fotografii a popis Vzdělávací akce nabízené Poskytovatelem, (a) zařadit do databáze Portálu a (b) užít a zveřejnit i v rámci jiných serverů a služeb provozovaných Provozovatelem, a to jak pro komerční, tak nekomerční účely. Zákazník dále prohlašuje, že je oprávněn k poskytnutí svolení Provozovateli dle předchozí věty a že nahradí Provozovateli veškerou škodu, která mu vznikne v důsledku nepravdivosti tohoto prohlášení.
    2. Zveřejněním inzerátu na Portálu, souhlasí Zákazník s tím, že inzerát vč. všech jejích prvků bude zpřístupněn všem uživatelům sítě internet, a to jak v rámci služeb poskytovaných Portálem, tak i prostřednictvím dalších služeb Provozovatele. Poskytovatel souhlasí také s tím, že Provozovatel je oprávněn data tvořící obsah inzerátu dále užívat či je poskytovat svým smluvním partnerům.
    3. Provozovatel má právo odstranit či nezveřejnit části inzerátů nebo celé inzeráty, jejichž obsah odporuje platným zákonům, dobrým mravům, případně je v rozporu s obecně platnými morálními principy, realizuje politickou kampaň nebo porušuje ustanovení článku 4.5, a to i bez předchozího upozornění Poskytovatele. Nezakládá se tím nárok na náhradu škody Poskytovatele.
    4. Provozovatel si vyhrazuje právo odstranit obsah inzerce z tematických kategorií, které nesouvisejí s inzerovaným obsahem. Provozovatel si rovněž vyhrazuje právo odstranit informace zveřejněné Poskytovatelem, pokud jejich rozsah či forma přesáhne podmínky stanovené těmito obchodními podmínkami nebo individuálně sjednanými obchodními podmínkami mezi Provozovatelem a Poskytovatelem.
    5. Na Portálu je specificky zakázána inzerce:
      1. vlastní podnikatelské činnosti nesouvisející s poskytováním kurzů a školení;
      2. inzerce produktů odlišných od toho, co lze podle této smlouvy zahrnout pod pojmem Vzdělávací akce;
      3. vzdělávací akce zaměřené na: multilevel marketing a provizní systémy, erotiku a pornografii, nebo obecně kurzy, které směřují k činnosti v rozporu se zákonem nebo dobrými mravy.
  5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Uživatelé se dále zavazují nezakládat nebo pomocí třetí strany neprovozovat na Portálu dva nebo více účtů pro propagaci týchž Vzdělávacích akcí nebo více účtů se stejným nebo zaměnitelným obsahem (dále jen „duplicitní účty“). Za duplicitní účty dle předchozí věty se považují ty:
      1. které mají shodného Poskytovatele;
      2. které vystupují pod stejnou obchodní značkou či reprezentují stejnou obchodní značku;
      3. u nichž soubor jiných spolu souvisejících či na sebe navazujících skutečností nasvědčuje tomu, že byly založeny či jsou provozovány za účelem obcházení těchto Smluvních podmínek.
    2. Při zakládání účtu Poskytovatele nebo Zprostředkovatele jsou vyžadovány identifikační údaje Oprávněné osoby Objednatele – její jméno, příjmení, společnost, závaznou emailovou adresu. Provozovatel bude akceptovat požadavky na změny v prezentaci nebo rozsah čerpaných služeb pouze od Oprávněných osob a z emailových adres uvedených v profilech Poskytovatelů. Změny adres i samotných Oprávněných osob provádí Poskytovatel nebo Zprostředkovatel sám. Provozovatel není zodpovědný za případné zneužití emailové adresy pracovníky Provozovatele/Zprostředkovatele.
    3. Za uvedené identifikační údaje Odpovědných osob nebo Uchazečů registrovaných na kurz Zprostředkovatelem, stejně jako za oprávnění je využívat, odpovídá Poskytovatel/Zprostředkovatel. V případě rozporu Administrátor údaje Oprávněné osoby nebo Uchazeče odstraní. Za negativní dopady na fungování profilu Poskytovatele/Zprostředkovatele je v takovém případě odpovědný Poskytovatel/Zprostředkovatel. V případě škody způsobené nezajištěním souhlasu Odpovědných osob zodpovídá za tuto škodu Poskytovatel/Zprostředkovatel.
    4. Za obsah zveřejněných informací Poskytovatele, jejich správnost a morální přípustnost nese odpovědnost výhradně Poskytovatel. Provozovatel není povinen přezkoumávat tento obsah, zda nepoškozuje zájmy třetích osob. Za nároky třetích osob, které by v této souvislosti byly vůči poskytovateli vzneseny, odpovídá Poskytovatel.
    5. Označení těchto duplicitních účtů nebo Vzdělávacích akcí jako zaměnitelných je výhradně na Provozovateli a Provozovatel si vyhrazuje právo Vzdělávací akce smazat, a to i bez předchozí výzvy k nápravě a bez náhrady.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 21.2.2023.