Kurz byl přidán k porovnání

Jednáme s klientem po telefonu

  Senovážné náměstí 23, Praha (Praha)
V průběhu tohoto semináře: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, • zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem, • pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat, • začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.
Umístění kurzu: V místě poskytovatele :
Senovážné náměstí 23, Praha (Praha)
Frekvence vyuky:
Čas vyuky: 09:00 - 16:00
Příprava na certifikovanou zkoušku: Ne
Kurz jen pro straší 18 let: Ne
Obsah kurzu je možné upravit na míru: Ne
Kurz vede rodilý mluvčí: Ne
Certifikace součást kurzu Ne
Potvrzení o účasti v kurzu Ne
Odkaz Přejít na web
Poskytovatel: 1. VOX a.s.